na začátek stránky
Dovolená pro seniory 55+ | Cesty za odpočinkem i poznáním‎
+420 222 937 627
zajezdy@delfintravel.cz Menu ▼

Kariéra

Úspěšně působíme na trhu již 15 let, a za tu dobu jsme se stali lídrem v segmentu zájezdů pro klientelu 55+. V loňském roce jsme odbavili více než 13 tisíc klientů, které jsme vyslali do 27 destinací. Jsme jediným oficiálním partnerem programu španělské vlády v České republice na podporu seniorské turistiky.

Dále rosteme, a tak hledáme nového člena do našeho přátelského a nadšeného týmu na pozici:

ASISTENT/KA CESTOVNÍ KANCELÁŘE – NÁSTUP IHNED!

Co u nás budete dělat?

  • Kompletní provoz kanceláře
  • Vedení smluv s CK, CA a vybranými dodavateli služeb
  • Přípravu podkladů prodejních statistik  
  • Zpracování, kontrolu a aktualizaci seznamů klientů v různých fázích zpracování agendy jejich zájezdu
  • Případné zajišťování mimořádného servisu pro klienty přímo na letišti
  • Měsíční rozpisy služeb prodejní kanceláře
  • Agendu povinných školení a zdravotní preventivní péče
  • Správu vozového parku
  • Organizaci veletrhů
  • Pochůzky po úřadech a institucích, správa datové schránky
  • Administrativní podporu průvodcům a delegátům v zahraničí
  • Komunikovat a spolupracovat s kolegy ze všech oddělení

Co k tomu budete potřebovat?

  • Praxi na obdobné pozici min. 2 roky
  • Zkušenosti v oboru cestovního ruchu velkou výhodou
  • Vynikající znalost MS Office, především Excelu
  • Orientaci na detail, pečlivost, organizační dovednosti
  • Ochotu a týmového ducha
  • Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování za všech okolností
  • Základní znalost angličtiny

  A co pro Vás budeme mít my?

  • Budete se s námi radovat ze společných úspěchů a splněných snů našich klientů
  • Různorodou a dynamickou práci, která se mění v průběhu celého roku
  • Uplatníte svou schopnost rychle a efektivně nacházet řešení
  • Prostor pro návrhy na vylepšení či zjednodušení stávajících pracovních postupů
  • Budete součástí menšího velmi přátelského týmu, kde se dobře známe a máme k sobě blízko včetně vedení firmy
  • Jde nám o skvělý servis našim klientům a dobré obchodní výsledky, ale jsme v tom všichni spolu a pomáháme si
  • Pracoviště v centru Prahy
  • Na své dovolené můžete navštívit naše destinace

Místo pracoviště: Biskupská, Praha 1

Nástup: možný ihned!

Pokud jsme Vás zaujali, dejte nám prosím o sobě vědět na hr@delfintravel.cz. Pošlete nám Váš profesní životopis spolu s průvodním dopisem, proč byste chtěli pracovat zrovna u nás.

Vzhledem k velkému množství reakcí bohužel není v našich časových možnostech odpovědět všem uchazečům. Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 2 týdnů od zaslání Vašeho životopisu, byli v dalším jednání upřednostněni kandidáti, jejichž profil lépe odpovídal obsazované pozici. Děkujeme za pochopení.

Zasláním svého životopisu společnosti Delfín travel s.r.o. dáváte souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů v platném znění pro účely výběrového řízení. Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat.


 

Delfín travel s.r.o., cestovní kancelář
prodejce zájezdu

Prodejna (a sídlo firmy):
Biskupská 1754/3, 110 00 Praha 1 (Otevírací doba: Po – Pá: 8:00 – 18:00)

+420 222 937 627
zajezdy@delfinatravel.cz

www.dovolenaproseniory.cz

Více info: https://www.dovolenaproseniory.cz/kariera/vykonna-asistentka/